piątek, 1 grudnia 2023

Tydzień 20 - 30.11.2023: Różności #16


 

Wrappy! Wszędzie Wrappy! Te ze Spotifaja naturalnie, ale przyznam się, że wolę takie prawdziwe, co się zjada. Wiecie, takie z mięchem, sałatą, majonezem i milionem innych dodatków... Bo jak mi Spotifaj zlicza de facto z dwóch/trzech miesięcy góra, albo mi wmawia, że odkryłem Nine Inch Nails albo inny zespół, który znam od dawna, a ostatnio miałem jedynie fazę, żeby sobie puścić to i owo serią, to mnie to śmieszy, a nie zachwyca, bo jestem taki wszechstronny. Na LU zawsze byłem wszechstronny, bo zawsze byłem wszechstronnym słuchaczem. A zamiast wrappów będą podsumowania pod koniec roku lub na samym początku następnego. Tymczasem za oknami mnóstwo śniegu, choć do samych świąt jeszcze trochę, a potem i tak pewnie będzie ciepło i ewentualnie deszczowo. Grudzień, bo o tym miesiącu mowa, to jednak nie tylko czas podsumowań. Będą te niezdążone, przesuwane i obiecane (do trzech razy sztuka?), parę nowości i niespodzianek. Jak się uda, to się uda, ale sami wiecie, że wszelkie plany lubią sobie jeździć na wakacje częściej niż my sami jeździmy! 

 

A skoro o wrappach mowa, to skończył się kolejny listopad i zaczął, wspomniany grudzień. W ostatnim tygodniu listopada, który u nas był dłuższy, działo się trochę mniej niż w ostatnim, ale i tak było intensywnie, bo pojawiły się aż cztery, dłuższe teksty. Niestety znów nie wyrobiłem się z planem, ale jak napisałem wyżej, plany mają to do siebie, że bardzo lubią się zmieniać i "wyjeżdżać" czy też "rozjeżdżać". Tym razem w zbiorczym, podrzucam linki do dwóch recenzji płytowej, jednej recenzji programu typu survival reality show i do jednej książki historycznej.

22.11.2023 Wydział Filmowy: 007 Road to Million (2023) (tutaj)

24.11.2023 Molybaron - Something Ominous (2023) (tutaj)

27.11.2023 Animations - Contemporary Guide To Modern Living (2023) (tutaj)

29.11.2023 Wilk z zakładką: Jacek Komuda - Sztuka wojenna Kozaków zaporoskich 1591-1638 (tutaj)

Następny tydzień - dłuższy: 1-10.12.2023


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz