piątek, 1 września 2023

Autorska książka "Rainer Werner Fassbinder: Straszne Dziecko"


 

Niemiecki reżyser Rainer Werner Fassbinder nie przestaje mnie intrygować, a po zakończeniu wyzwania filmowego bloga Po Napisach co jakiś czas wciąż krążyłem wokół jego twórczości, sięgając po filmy Francoisa Ozona. Postanowiłem zebrać wszystkie dotychczasowe teksty o jego filmach i innych obrazach powiązanych, które obejrzałem w trakcie i po zakończeniu wyzwania filmowego Oglądamy Filmy Wyreżyserowane Przez Rainera Wernera Fassbindera w formie książki, którą - cyfrowo i za darmo - macie, lub możecie mieć przed sobą. 

 

W międzyczasie, postanowiłem sprawdzić, czy któryś z filmów, których nie udało mi się obejrzeć, stał się dostępny, by je nadrobić. Rezultat w postaci drugiego tomu tej książki będzie miał premierę za jakiś czas, a tymczasem zostawiam Was z tomem pierwszym, który jak zwykle jest do przeczytania i ściągnięcia na joomag, z mediafire, a także do ściągnięcia na czytniki cyfrowe w postaci pliku mobi.

Joomag/mediafire/plik mobi.

Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć udanej lektury, własnych poszukiwań i refleksji w i w wokół kina Rainera Wernera Fassbindera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz