poniedziałek, 16 października 2023

Tydzień: Trochę września, trochę października


W ostatnim tygodniu września pojawił się tylko jeden tekst, a w pierwszym października również tylko jeden. Oba pełne. Trochę mi te tygodnie przeleciały, a trochę zajmowałem się różnymi innymi sprawami - leniuchowaniem (też mi się czasem należy), pracą (konieczność), a trochę przez pisanie innych rzeczy. Wszakże kolejny pełny numer Wilka Kulturalnego, który tym razem przewiduję na grudzień sam się nie napisze. Analogicznie, zapowiedziana druga część książki "Rainer Werner Fassbinder: Straszne Dziecko Tom 2" również. Ta nawet nie ma jeszcze zaplanowanej daty premiery, choć biorąc pod uwagę moje obecne tempo to należy się jej spodziewać w przyszłym roku. Oby tylko przewidziane do niej filmy mi nie poznikały.

 

Jak zapewne zauważyliście w banerku tym razem nie ma dat, a coś w rodzaju tytułu. Dat byłoby za dużo, a skoro nie ukazywał się tradycyjny zbiorczy raz na tydzień lub chociaż na dwa tygodnie, z racji małej ilości tekstów w każdym z nich, uznałem, że tym razem będzie trochę inaczej. Skoro w kwietniu mamy przeplatanie się zimy i lata, to uznałem, że przeplotę wrzesień z październikiem. W tym jeszcze dłuższym niż zwykle zbiorczym związku z tym wstawiłem linki do pełnych artykułów (lub teksty, które pojawiły się na fb) z ostatniego tygodnia tegorocznego września (25-30.09), pierwszego października (1-8.10) oraz drugiego października (9-15.10). Obok siebie mamy więc Elegant Weapons, Soen, EMolecule, zapowiedź listopadowego Muzycznego Tartaku w Tartacznej 2*, a także zapowiedź fizycznego wydania drugiej płyty Koronus, które ukaże się nakładem Prog Metal Rock Promotion i zostało objęte naszym patronatem!

 

* A gdzie podział się październikowy! - krzyczą najbardziej zainteresowani. Są tacy? Spieszę więc z wyjaśnieniem - jeśli w ogóle będzie jakiś październikowy, to również zostanie ogłoszony we właściwym czasie.  

29.09.2023 Elegant Weapons - Horns for the Halo (2023) (tutaj

4.10.2023 Soen - Memorial (2023) (tutaj

11.10.2023 eMolecule - The Architect (2023) (tutaj)

14.10.2023 LupusUnleashed przedstawia: Muzyczny Tartak: False Land (18.11.2023,Tartaczna 2, Gdańsk) (tutaj)

15.10.2023 Patronat medialny: Koronus - Sentinel (2023) (tutaj)

Następny tydzień: 16 - 22.10.2023

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz