sobota, 1 lipca 2023

Tydzień 19 - 25.06/26 - 30.06.2023: Dream Theater - BCSL


 

Pod względem działań jakichkolwiek dwa ostatnie tygodnie czerwca były u mnie raczej spokojne. Nie będę ukrywał, bierze mnie czasem zmęczenie, ale nie od pisania, tylko życiowe i oprócz pracy, postawiłem mocniej na relaks, żeby nie zwariować. Zacząłem pisanie prawdopodobnie sierpniowego Wilka Kulturalnego, który będzie bardzo obszerny. Odrobina odpuszczenia pozwoliła także na dokończenie jednego z rozgrzebanych jakiś czas temu tekstów, a mianowicie LUminiscencji poświęconych płycie "Black Clouds & Silver Linnings" Dream Theater i jak się okazało jedynego na cały długi okres jakim są dwa tygodnie, a którego druga odsłona pojawi się już niedługo. Zbliżamy się też coraz bardziej do Ostrów Rock Festival, który odbędzie się dokładnie za miesiąc (w chwili publikacji tego zbiorczego, będzie już nawet nieco mniej). W rozwinięciu, tradycyjnie link do tekstu, który zdążył się ukazać, bo jak widać nie udało mi się zrobić nic więcej. Bywa i tak!


23.06.2023 LUminiscencje: Dream Theater - Black Clouds & Silver Linnings (2009) Część I (tutaj)

Następny tydzień: 1 - 9.07.2023

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz