sobota, 12 sierpnia 2023

Zapowiedź autorskiej książki "Rainer Werner Fassbinder: Straszne Dziecko"

 

"W 2020 roku podjąłem się wyzwania filmowego bloga Po Napisach w ramach którego oglądałem filmy wyreżyserowane przez Rainera Wernera Fassbindera, wybitnego i kontrowersyjnego niemieckiego reżysera, który choć zmarł przedwcześnie, w wieku 37 lat pozostawił po sobie barwny i bardzo ciekawy dorobek teatralny i filmowy. Na łamach Wilka Kulturalnego, czyli magazynowego rozszerzenia bloga LupusUnleashed prawie na papierze, aż do maja 2022 roku, a nawet nieco później również, czyli do samego końca trwania wyzwania filmowego Patryka Karwowskiego, ukazywały się teksty poświęcone jego twórczości, które autor wyzwania wybrał do obejrzenia. 

Zarówno w numerach pełnych, jak i suplementarnych, jak również już w tym roku, długo po zakończeniu wyzwania pojawiały się także teksty o filmach w jakiś sposób powiązanych z twórczością Rainera Wernera Fassbindera. Choć nie obejrzałem wszystkich filmów niemieckiego reżysera, co wyjaśniam w podsumowaniu wyzwania, również uwzględnionego tutaj,a tylko jej sporą część, postanowiłem te rozrzucone po wielu numerach WK teksty zebrać w jedną całość w porządku chronologicznym, w formie książki, która być może w przyszłości doczeka się kontynuacji bądź rozszerzenia, gdybym jednak filmy, których nie udało mi się obejrzeć, nadrobił."

- ze wstępniaka. 

Będzie dostępna tradycyjnie za darmo, do ściągnięcia lub do przeczytania online z joomaga, mediafire i w wersji na czytniki cyfrowe.

Premiera: 1.09.2023

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz