piątek, 31 marca 2023

Tygodnie 13 - 31.03.2023: Różności #9


 

Leniwiec ze mnie. Przez ostatnie kilka tygodni na samym LU działo się zdecydowanie za mało, ale to oczywiście nie znaczy, że nic nie robiłem. Przygotowywałem kwietniowy pełny numer Wilka Kulturalnego, który ukaże się w połowie kwietnia, bo jeszcze wymaga skończenia dwóch artykułów, a do jednego obejrzenia filmu łączącego się z poprzednim wyzwaniem filmowym, w którym brałem udział. Ponadto były to dość intensywne tygodnie w mojej pracy, w sensie sporo się działo i jakoś nie starczało czasu żeby napisać cokolwiek. W zbiorczym, z trzech (!) tygodni marca podrzucam to, co zdążyło się pojawić w tym czasie: wieści związane z patronackim Tribute to Seattle oraz wyczekiwanym przeze mnie bardzo długo koncercie w gdańskim klubie B90. Jaki będzie kwiecień? Zobaczymy!

 

17.03.2023 Wieści: Tribute to Seattle z honorowymi patronatami! (tutaj)

29.03.2023 R2/202: Apocalyptica, Epica, Wheel (27.03.2023, B90, Gdańsk) (tutaj)

Następny tydzień (wydłużony o dwa dni): 1 - 9.04.2023

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz