poniedziałek, 9 stycznia 2023

Tydzień 1 - 8.01.2023: Coś w rodzaju wstępniaka


 

Pierwszy tydzień stycznia i nowego roku już za nami, a przeleciał niczym meteor!

Nie było żadnych tekstów, ale to nie znaczy, że nie robiłem nic związanego z LU. Prace nad nowym numerem Wilka Kulturalnego, który planuję na luty, trwają. Dłuższe teksty na bloga również powstają, a krótsze w obecnej formule z całą pewnością się pojawią w kolejnych tygodniach. 

W tym tygodniu, który jakoś dziwnie mi przeleciał, skupiłem się głównie na nadrabianiu innych zaległości, więc poza pisaniem, było trochę zwykłego lenienia się, robienia tłumaczeń, oglądania filmów i seriali, więcej czytania czy robienia koniecznych riserczów, a także zwykłej prozy życia. Nie obyło się oczywiście bez słuchania muzyki, bo ta jak można się domyślać towarzyszy mi niemal stale poza czynnościami w których nie da się jednocześnie słuchać i na przykład oglądać ulubionych seriali. 

Ponieważ pod koniec poprzedniego roku zapowiedziałem kolejny tydzień i jak można się domyślić zawsze będę zapowiadał kolejny tydzień, choć nie zawsze będzie on zapewne wypełniony tekstami, bo wiadomo, że nie zawsze się da, uznałem za stosowne napisać coś w rodzaju wstępniaka do nowego roku. Nowość jest z kolei taka, że na pierwsze półrocze jest nowa, żywsza kolorystyka banerka, a na kolejne czyli pewnie od czerwca znów się ona zmieni. 

Następny tydzień: 9 - 15.01.2023

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz