sobota, 28 kwietnia 2012

R2/30: Metalowa trasa roku: Made Of Hate, Hedfirst, Lostbone, Devil’s Note (Gdynia, Ucho 27-04-2012)


Wydawało mi się, że nazwa trasy jest górnolotna i bezsensowna, ale podczas koncertu rozwiały się moje wątpliwości. Fantastyczne warszawskie kapele parające się ciężkimi odmianami metalu równo pozamiatały wszystkich, łącznie ze stałym bywalcem Ucha – Cieślą.

Po klasycznej już w Uchu obsuwie pierwszy zespół zagrał kilka minut po dwudziestej. Supportem miał być gdyński Hold Back The Day, jednak z nieznanych mi powodów zagrał Devil’s Note. Nie będę roztrząsał się nad naszym trójmiejskim zespołem, bo szału nie było. Nie pasowali według mnie stylistycznie i byli tragicznie nagłośnieni, po prostu na odwal. Na szczęście później dźwięk został poprawiony i… drżyjcie narody!

2 komentarze:

  1. Mi też się zawsze podoba jak widzę kolejne pokolenia przyprowadzane na koncerty. Czym skorupka za młodu... ;)

    OdpowiedzUsuń